.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:مازندران قطب گردشگری جهان اسلام

استاندار مازندران گفت: در افق برنامه پنجم توسعه مازندران باتوجه به فراهم شدن زیر ساخت های موجود در عرصه گردشگری با عنوان قطب گردشگری جهان اسلام محسوب خواهد شد.

ابوطالب شفقت ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از منطقه نمونه گردشگری جوارم سواد کوه افزود: این استان به طور میانگین سالانه پذیرای 15 میلیون گردشگر و طبیعت گرد داخلی و خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: امسال سال افتتاح طرحهای گردشگری و تولید اشتغال از پتانسیل های موجود در این صنعت خواهد بود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه پنج درصد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای امسال استان برای زیر ساخت های گردشگری و مناطق نمونه گردشگری هزینه خواهد شد، تصریح کرد: از 60 نقطه گردشگری استان 20 نقطه در مناطق جنگلی واقع شده است که بخشی از آن به سرمایه گذار واگذار شده است.

شفقت با بیان اینکه از 15 نقطه ساحلی نمونه استان هفت نقطه در اختیار سرمایه گذار گذاشته شده است، یاد آور شد: بر اساس نظرات مردم و آمارهای پلیس راهور ناجا مدت ماندگاری مسافر در مازندران در ایام نوروز به طور میانگین روزانه قریب به یک میلیون نفر بوده است.

رئیس کارگروه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران همچنین با اعلام این مطلب که امسال سهم ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در بخش گردشگری افزایش خواهد یافت یاد آور شد: دولت از سرمایه گذارانی که برای تاسیسات گردشگری هزینه کنند ، کمک خواهد کرد.

وی در ادامه همچنین از تاسیس بانک توسعه گردشگری در استانهای کشور خبر داد و افزود: به منظورآغاز فعالیت این بانک در تهران مازندران نیز آمادگی تاسیس این دفاتر را در استان خواهد داشت.

یاد آور می شود؛ استاندار مازندران پس از بازدید از منطقه نمونه گردشگری جوارم سوادکوه قول مساعد داد تا ضمن تعهدات سرمایه این مجتمع با پرداخت 450 میلیون تومان اعتبار برای زیر ساخت های راه و فراهم آوردن آب آشامیدنی منطقه از سوی دولت اقدام شود.

مجتمع تفریحی جوارم سواد کوه در 7 کیلومتری شهر زیرآب و در مسیر جاده قائمشهر به تهران واقع شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بیکار 27 فروردين 1387
جناب ........... قطب خیلی سرد است .............!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.